Nový Jeep Wrangler se ukáže v Los Angeles, dorazí v prosinci

Bez maskování až v Los Angeles. Novou generaci Jeepu Wrangler budou moci zájemci poprvé spatřit až na listopadovém autosalonu v kalifornské metropoli. Podle informací, které podle stránek JLWranglerForums.com unikly z jednání mezi dealery a automobilkou, pak nový Wrangler do amerických showroomů dorazí okolo Vánoc. Evropa se dočká zřejmě příští rok v létě.

Podle uniklých zpráv zatím koncern FCA počítá s třemi motory pro nový Wrangler. V základu má jít o přeladěný šestiválec Pentastar o objemu 3.6 litru (285 koní) a dvoulitrový oturbený čtyřválec Hurricane. Ten by měl mít výkon kolem 300 koní, píše server TheDrive.com.

Nový Jeep Wrangler. Foto: JLWranglerForums.com

Třetí jednotkou má být údajně třílitrový dieselový šestiválec. Dorazí ale až v roce 2019 a mohl by nabídnout výkon kolem 240 koní, jako má třílitrový V6 EcoDiesel v Jeepu Grand Cherokee.

Bude hybrid?

Na novinky ohledně nového Jeepu Wrangler odpovídal britskému serveru AutoExpress.co.uk šéf Mike Manley. Z rozhovoru nepřímo vyplynulo, že Wrangler by mohl být prvním Jeepem, kterého bude kromě spalovacího motoru pohánět i elektřina.

„Máme jasně dané plány na elektrifikaci našich aut. V příští dekádě nebude možné mít vyvážené portfolium bez široké nabídky elektrifikovaných vozidel. Takže my máme svůj plán a máme i technologie. Víc povíme koncem roku,“ řekl Manley s tím, že platforma Wrangleru je připravená na budoucnost.

Celkový pohled na palubní desku

„Budete překvapeni, jak daleko jsme byli schopni posunout schopnosti auta, spotřebu paliva, jízdní komfort, odhlučnění a řadu dalších věcí. Jsem velmi spokojený,“ dodal Manley s tím, že Wrangleru zůstane jednoznačná identita a na exteriéru se mnoho nezmění.

Na veřejnost se zatím dostaly jen špionské fotky silně zamaskovaného auta a také snímky interiéru. Kompletně se nový Jeep Wrangler ukáže na listopadovém autosalonu v Los Angeles. Podle Manleyho by se v tu dobu měl začít i vyrábět.

SUV Magazín

OffROAD 4x4magazín byl jedním z prvních titulů, jež jsme uvedli na trh. Přestože opravdových terénních vozů v posledních letech ubývalo, náš časopis měl stále své věrné čtenáře - možná i proto, že jiné tituly reagovali svým obsahem spíše na trend úspornějších vozů, kterým věnovali většinu prostoru.

SUV Magazín has 41 posts and counting. See all posts by SUV Magazín