Pouštní válečník Nissan Rogue má místo kol pásy

Japonská automobilka Nissan má takovou tradici. Vezme svoje čtyřkolky, nasadí jim pásy a pak se s nimi vydá řádit do hor. Minulý rok jsme mohli obdivovat pásový JUKE RS, Pathfinder, Murano a Rogue. Letos nechali sníh sněhem a vyrazili do pouště ztrestat modernizovaný Rogue.

Offroadový tuning

Montované čtyři pásy nahrazující běžná kola od společnosti American Track Truck jsou dlouhé 122 cm, vysoké 76 cm a široké 38 cm. Nutnou úpravou kvůli instalaci pásů musely projít i blatníky a odpružení. Pro zvýraznění vzhledu dali designéři americkému X-Trailu nový kabát v podobě digitalizovaného pouštního maskování, žlutě tónovaných skel i světel a černého rozšíření blatníků. Přibyla i zahrádka od ARB, LED světla a naviják WARN.

Nejít s davem

Podle produktového viceprezidenta Nissanu Michela Bunce přináší Rogue Trail Warrior novou dimenzi rodinného dobrodružství. „Pokud se chcete vymanit z davu a užívat si na sněhu i písku, je Rogue Trail Warrior auto, které byste si měli užít.“ Pohonnou jednotkou písečného válečníka je dieselový řadový čtyřválec 2.5 litru s výkonem 170 koní a točivým momentem 237 Nm. Přenos vyprodukované síly na všechna čtyři kola zajišťuje variátor Xtronic CVT.

 

Jan Majurník

Jako jediný důstojný dopravní prostředek uznává automobil jakéhokoliv druhu. Už od získání řidičského průkazu se začal podílet na tvorbě článků a videí s motoristickou tématikou. Miluje alternativní pohony, elektromobily, pickupy, nejmodernější asistenční systémy a cestování po Evropě v různých autech. Jeho specialitou jsou i domácí ruské vozy a různé speciály do extrémních podmínek.

Jan Majurník has 215 posts and counting. See all posts by Jan Majurník